unnamed

The Hub är vår tonårsgrupp för dig som går i 6:an och uppåt. Kvällarna brukar vara fyllda med lekar, kiosk, spel och härlig gemenskap. Varje kväll startar med någon typ av undervisning om den kristna tron och följs av samtal om undervisningen i någon form.

Under våren kommer vi att vara i baptistkyrkans undervåning mellan 19:30-22:00 fredagar, med start den 26/1.

Ungdomsverksamheten har nära samarbete med pingstkyrkan i Odensbacken. Därför är vi i The Hub i Odensbacken vissa fredagar under terminens gång.

För att få exakt information om tider vid ev. utflykter och aktiviteter under kvällarna, se vår Instagram eller kontakta ansvarig nedan.

instagram <– Gå till vår Instagram!

Kostnad

Medlemsavgift 100 kr/år (Höst 23 & Vår 24). Betala på bankgiro: 518-5798, eller swisha till 123 338 78 59.
Ange The Hub samt barnets för- och efternamn. Fyll sedan i medlemsformuläret nedan.

Medlemsformulär här!

Kontaktperson: Kristin Johansson

Har du frågor? Skriv gärna till oss på ung@baptistkyrkan.com

Kristin Johansson 076-700 7002